Ewolucyjna i Partycypacyjna Organizacja


Szczegóły wydarzenia

  • Date:
  • Kategorie:

EWOLUCYJNA I PARTYCYPACYJNA ORGANIZACJA
budowanie turkusowego zespołu, proces podejmowania decyzji i rozwiązywanie trudności

Dwudniowy warsztat transformujący zespół pracowników w kierunku organizacji partycypacyjnej – turkusowej, gdzie hierarchia zastąpiona jest współodpowiedzialnością wszystkich pracowników za proces decyzyjny i rozwój firmy. Na tym warsztacie doświadczysz inspirujących nowych metod pracy i dowiesz się w jaki sposób nakreślić drogę do bardziej efektywnych sposobów pracy w organizacji.

Poznasz:

  • praktyki samoorganizacji, które zwiększają elastyczność i wydajność,
  • metody, które budują ufne i angażujące środowisko,
  • prosty partycypacyjny proces decyzyjny, usprawniający działanie organizacji,
  • Metody organizacji efektywnych i partycypacyjnych spotkań.

Dowiesz się:

  • jak organizować spotkania, które osiągają swoje cele i rozwijają współuczestnictwo,
  • jak ewoluuje organizacja bez hierarchii,
  • jak stworzyć program zmian organizacyjnych, które doprowadzą twój zespół do samo-zarządzania.

Dla kogo i po co ten warsztat?

  • Ten warsztat adresowany jest do firm, managerów, organizacji non profit,
  • wszelkich innych organizacji, gdzie ludzie współpracują ze sobą.
  • Do wszystkich, którzy są gotowi przeprojektować swoją organizację tak aby działała sprawniej oraz elastycznie i bezpiecznie reagowała na zmiany.

Czy kiedykolwiek myślałeś(łaś), że istnieje lepszy sposób na pracę?
Czy słyszałeś(łaś) o samoorganizacjach bez hierarchii i zastanawiałeś się, o co w tym chodzi?
Czy intryguje Cię pomysł Otwartych Organizacji Partycypacyjnych?
Czy zainspirowała Cię wizja Frederic Laloux przyszłości pracy przedstawiona w książce „Pracować inaczej”?
Czy słyszałeś(łaś) o turkusowych organizacjach, holacracy albo o Teorii U?

Jeśli odpowiedź, na którekolwiek z tych pytań, brzmi „tak” to jest właściwy warsztaty dla Ciebie. Dołącz do nas, aby dowiedzieć się, jak można pracować efektywnie i z radością.

Dlaczego organizacje ewolucyjne?
Jesteśmy w momencie ogromnej zmiany kulturowej i gospodarczej. Skala i tempo zmian jest tak duża, że staje się ona dużym ryzykiem dla przedsiębiorstw. Organizacje ewolucyjne łatwiej odczytują oznaki zmian i poprzez swoje dynamiczne struktury, dostosowują się do zmieniających się potrzeb biznesowych. Firmy, które nie mogą się dostosować nie będą w stanie długofalowo konkurować.

Organizacje często mają problemy z:

  • brakiem zaangażowania pracowników,
  • słabą wydajnością,
  • utratą połączenia ludzi i celów organizacji,
  • uciążliwymi procedurami dehumanizującymi środowisko pracy.

Nawet najbardziej zakorzenione struktury i metody pracy można przekształcić w bardziej zwinne i adaptacyjne. Dołącz do jednego z naszych warsztatów lub zadzwoń aby podyskutować, jak Twoja firma może stać się organizacją ewolucyjną.

Prowadzący: Zdzisiek Kolmaga
Jest coachem, mentorem, trenerem, pasjonatem pozytywnych zmian w miejscu pracy oraz prowadzenia działalności gospodarczej w bardziej humanitarny i autentyczny sposób. Wierzy, że organizacje rozwijają się, gdy ludzie się rozwijają, i że każdy ma coś co może wnieść do świata. Wspiera wnoszących to, co najlepsze dla biznesu, ludzi i planety. Wierzy, że czas, aby zmieniać przyszłość pracy jest teraz. Więcej o prowadzącym

Miejsce: Gdańsk
Termin: 27-28 sierpnia 2017
Godziny: 10.00-18.00 ( w tym 1 godzina przerwy na lunch)
Cena:

  • 590 zł (gdy płatne do 31 lipca)
  • 660 zł cena regularna

UWAGA! Miejsce na liście uczestników gwarantuje wpłacenie zaliczki w wysokości 100 zł (bezzwrotne w razie rezygnacji)

Płatne na konto:
Fundacja Gdańska Strefa Porozumienia bez Przemocy
PKO BP 54 1020 1811 0000 0902 0278 3447
(z dopiskiem warsztat TURKUSOWA ORGANIZACJA)

Więcej informacji i zapisy: d.jasinska@strefapbp.pl

Uploaded image
Jestem Certyfikowaną Trenerką Porozumienia bez Przemocy i mediatorką. W Fundacji odpowiedzialna jestem za wdrażanie NVC oraz spójność wszystkich działań.

Koordynatorka Projektu
DOMINIKA JASIŃSKA
d.jasinska@strefapbp.pl

This entry was posted in . Bookmark the permalink.